Sommardansskolan är igång!



Kisarna är väldigt glada över att allt äntligen är igång!
Så var det dags att hejja på alla!

Sen var det läge för alla att hälsa på alla! Först hälsade killarna för sig och tjejerna för sig men sedan kom vi ju på att det såklart är bättre om alla får hälsa på alla!
Dagens första tävling! Bästa ramsan!

Medan alla fick värma upp med en liten variant av dans blev det tävling! Bästa ramsan skulle vinna, sammarbete var nödvändigt!
Såklart var till slut alla vinnare!
Uppvärmning

I grupp 2 "rockas" det för fullt.
Öva tryck och drag

Här övar grupp 1 "tryck" och "drag" med stor entusiasm!
- Dom lär sig fort, tycker kis-Maria!

Up to date!

Här sitter två kisar och uppdaterarbloggen!

Vi kisar tycker att alla gör ett jättebra jobb! Fortsätt kämpa!

Fler bilder kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: AnnKatrin Carlsson

Så underbart att få vara lite delaktig i dansskolan via bloggen. Jag är så imponerad över arrangemanget och det lilla jag hann se av Kisarnas jobb innan jag satte mig i bilen och åkte hem till Umeå igen. Hoppas ni får fortsatt roliga dagar och njut av livet när det är som bäst. Fyllt av mysiga människor,dans och skratt. Sköt om er allihopa. från Ann-Katrin (någons mamma)

2008-06-15 @ 10:29:20
URL: http://sommardansskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0